Jag är inte gjord för att blogga

 

Nej! Jag är verkligen inte bra på att hålla igång en blogg. Hur många har jag haft nu? 4..5 stycken? Nej som rubriken lyder "Jag är inte gjord för att blogga"

Haha nä men nu ska jag försöka komma igång igen. Haha så säger jag alltid, så kommer det två inlägg.
Men tillbaka till verkligheten. På riktigt nu. Jag ska ta bloggen på allvar. Jag ska inte bara skriva ett inlägg hit och ett inlägg dit. Jag ska försöka blogga regelbundet varje dag. FÖRSÖKA.
Sen så är det en annan sak att jag inte har så speciellt mycket intressant att blogga om, men jag kommer på nåt ;-).

Sen så ska jag försöka fixa en ny design inom kort ;-).

Jag och en kompis i somras. Saknar <3

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback