Fan heller

Varning, inlägget innehåller flera svordomar och andra fula ord.

Fyf*n vad jag hatar vissa människor. Folk som inte fattar att dom sårar andra, gör dom ledsna. Fattar ni inte att dom oxå har känslor? Det är inte en liten docka ni kan leka omkring med, och sen när du tröttnar slänga iväg den? Och välja en ny docka att leka med. Det finns ett ord för det, och det är PLAYER. Nejdu, så fungerar inte livet. Du kan inte leka omkring med folk, du sårar dom. Tänk om personen faktiskt har känslor för dig, och sen dumpar du den stackars människan med orden, "men det var ju inte seriöst". Men för den tjejen/killen kanske det var det!! Den personen kanske inte tycker det är så jävla kul. Det har du inte tänkt på va?

Vi säger att jag har en kompis. Hon var på G med en kille hon gillar väldigt mycket. Sedan går han till nån annan tjej, och struntar plötsligt helt i min kompis. Men vafan, vad hände där? Jorden anropar, hon dog inte? Hon finns kvar här, men mår säkert inte så jävla bra längre. Tjejen som innan var så glad och lycklig som hade dig blev BAM så snabbt väldigt ledsen och sårad för att du BOM så snabbt gick till en annan tjej och sket fullständigt i henne? Nej, det är fan inte okej.

Jag älskar dig, finns om du vill prata <3
Och till dig, säger bara det, fuck off, du kan dra åt helvete




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback