Ett litet inlägg

Är jättetrött nu. Kände att jag bara behövde slänga ihop ett snabbt litet inlägg innan jag somnar ;-)

Var och red idag med Moa och Jossan. Hade rent sagt skitkul och garvade så vi dog. I början. Mot slutet blev jag bara stressad, satt av Rufus 10 minuter innan mamma skulle hämta mig, och då skulle jag mocka, putsa träns och sadelgjord, borsta av hans ben, kratsa hovar och byta om. Gissa om det gick bra? Sprang runt i stallet som en vilsen höna och stackars Moa försökte lugna ner mig. Hon hjälpte mig med att putsa utrustningen och jag är jättetacksam för det! Sen bytte jag om på typ 2 minuter, har aldrig varit så snabb i hela mitt liv. Kvart i åtta (en kvart efter mamma kom sprang jag till bilen och vi kunde åka hem.

Tack Jossan och Moa för en super eftermiddag i stallet!
Och tack Mois för att du hjälpte mig när jag va så stressad, du hade ju lika bråttom själv. 



Allt för dig min älskling<33333333

2013-02-26 // 08:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback