Ge mig!

Tröja: ?
Jeans: Blue Angel Jeans
Skor: UGG Australia



» Lollo

Fin blogg :)
Du får gärna kika in på min blogg: lovisamagnusson.blogg.se
Kramizz

2013-02-15 // 19:50:46

SNYGGT! / HANNAH <3

2013-02-15 // 20:22:22

Jättefin blogg! Vad tycker du om min? Vill gärna veta för att jag har fixat med min design. ;) <3

2013-02-15 // 20:30:16

Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!
ladolcevita.devote.se

2013-02-15 // 20:42:53

Heej! Vilken fin blogg du har, kolla gärna in min! Den handlar om bla min vardag, shopping, kläder & mode, tips och mycket mer! På söndag åker jag till sälen och ska vara där i en vecka, så mycket roliga bilder & videor. www.ellenwarnsberg.se :D

2013-02-15 // 20:46:54
» my

hur man får mer besökare
+
veckans blogg !
http://www.nattstad.se/mykrave

2013-02-15 // 20:51:04

Heej :) Hoppas jag inte stör.
Tänkte bara fråga om du ville kika in och svara på min fråga (hästrelaterat) på min blogg :) Är intresserad av vad folk tycker och tänker angående det som hände idag i ridhuset :P

Stor kram och hoppas du får en fortsatt finfin fredagskväll!

2013-02-15 // 20:51:52

Riktigt snygga och utåtstickande uggs! Stor hiss till dom! :D

Ha en brabra dag:)

Svar: Tack! Ja jag tycker så med! ;DTack detsamma! :)
Emma

2013-02-15 // 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback