Sjukling häär

Ja då har man blivit förkyld. Nu börjar jag bli lite piggare men imorse kände jag mig jättehängig, täppt och hade knappt nån röst. Nu är nästan allt borta, förutom att jag fortfarande känner mig lite trött och hängig, och har lite ont i halsen.
Hoppas det går över helt tills ikväll då vi ska på middag hos SMILLA!



» Alva

Hej! Fin blogg! :)
Allt bra med dig? :)

Kika jättegärna in på min hästblogg & lämna en kommentar eller två om vad du tycker! :) Hoppas du gillar den & fortsätter läsa!

Ha en fortsatt trevlig lördag! Kram! :)

Svar: Tack! Allt bra förutom att jag igår lyckades stuka handleden och eventuellt fått en spricka :/. Ska åka och röntga idag så får vi se.. :/.
Jättefin blogg förresten! Den ska jag fortsätta läsa ;)
Emma

2013-01-26 // 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback