Hola jag tror jag tänker börja blogga igen...

Har funderat på att starta igång bloggen lite igen. Men vi vet ju alla hur det kommer att sluta eftersom att jag tillslut inte har något kul att skriva om och så slutar jag skriva helt. Men jag vill. Det är inte det. Jag känner mig inte tvingad till att blogga, jag tycker det är kul, det är bara det att jag inte vet vad jag ska skriva om och hur. Kanske ska ha en liten "fotoblogg" ?  Eller bara mitt liv, foto, hästar, som jag alltid har försökt?
 
Asså nu måste jag fråga, och jag vill gärna ha svar. Vad är intressant att läsa om? Vad tycker ni?
 
 


Jag tycker du ska skriva om ditt liv och lägga ut många bilder;)

Svar: Ja jo men typ vad jag har gjort på dagen? Är det kul att läsa om då? :)
Emma

2013-03-30 // 11:01:00

Foto ;)

Svar: Oki! :D
Emma

2013-03-31 // 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback